معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از ارائه مشاروره رایگان به زوج‌ها جوان استان به مناسبت هفته ازدواج در مراکز مشاوره خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سهام حردانی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در مراکز مشاوره استان به زوج‌های جوان و افرادی که در شرف ازدواج هستند مشاوره رایگان ازدواج ارائه می‌شود که امیدواریم برنامه‌های انتخاب شده، اثرگذاری بیشتری در حوزه جوانان و حل مشکلات آن‌ها داشته باشد.

او افزود: وزارت ورزش و جوانان متولی آموزش‌های رایگان مشاوره است بنابراین در چند محله شهر اهواز مرکز مشاوره رایگان راه اندازی شد و کارگاه‌های آموزشی و خدمات مشاوره رایگان آموزش‌های پیش از ازدواج در مرکز استان و شهر‌ها همزمان با هفته ازدواج برگزار می‌شود.

حردانی با بیان اینکه محصولات فرهنگی و تبلیغاتی از قبیل کتاب، مجله، فیلم کوتاه، انیمیشن و بروشور با موضوع ازدواج در سطح استان تولید و توزیع خواهد شد تصریح کرد: مقرر شده است جشن گلریزان برای جمع آوری کمک هزینه جهیزیه جوانان خانواده‌های نیازمند برگزار شود و همچنین کمک هزینه ازدواج تعدادی زوج خوزستانی تامین خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: هیچ یک از مراکز مشاوره ازدواج بدون دریافت مجوز تخصصی، اجازه فعالیت ندارند. صدور مجوز مراکز مشاوره در استان روند رو به رشدی داشته و هر روز بر تعداد این مراکز افزوده می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.